איך זה עובד אצלנו?

קודם כל מכירים

פגישה מעמיקה ויסודית עם עם הלקוח/הארגון. נתחיל מהבנה של קהל היעד, נדבר על החזון והיעדים ואשמע מכם על המוצרים והשירותים שהארגון מציע ללקוחות.

קהל היעד

נערוך מחקר יסודי ומפורט של קהל היעד הרלוונטי שהוא למעשה הלקוחות הקיימים היום ו/או הלקוחות של מחר- הפוטנציאלים. 
הבנת קהל היעד נעשית לעומק ברבדים הבאים:
א.הרובד הדמוגרפי (גיל, מגדר, מגורים, תחומי עניין, סטטוס וכו')
ב.הרובד האנושי (צרכים, חששות וניסיון קודם של קהל היעד)

בנצ׳ מרק

מחקר מתחרים: הבנה מיטבית של השוק הרלוונטי- הצעות, מחירים, בידול ועוד…

בידול

מה הארגון יודע לתת/להציע ללקוחות שהוא שונה ומיוחד ואפשר להתרכז בו בתהליך השיווק המשותף- מה נרצה שיבלוט ויהיה נוכח בקמפיין.

פיצוח!

זה השלב בו אנחנו מבינים את התהליך, המטרות, הדרך הנכונה להגיע לקהל היעד המדויק ותוכלו לקבל מאיתנו את האסטרטגיה המתאימה.

פרקטיקה

העברת כלל המסרים לעיצוב גרפי מקצועי

הקמפיין עולה לאוויר!

עוקבים אחריו בקפדנות, משפרים לקהלים ומודעות מוכחות.

מה היא הצלחה בעבודה המשותפת שלנו?

את ההצלחה נגדיר יחד כבר כשנצא לדרך ונעשה התאמות לאורך תקופת העבודה המשותפת.

יחד נבין מה היעדים שלנו ומה ייחשב הצלחה בתהליך המשותף- יעדים מדידים, כמותיים ואיכותניים- מה ישמח אותנו בתקופת הזמן המיועדת ואחת לשבוע כשמקבלים את דו"ח הביניים ורואים את ההתקדמות (כן כן, אחת לשבוע נראה יחד את ניתוח התהליך והתוצאות עד כה, כאלה אנחנו, מקצוענים).