נעים להכיר, אוֹרי צוּר

עו"ד אורי צור מנכ"ל ובעלים – דיגיטל חרדי, חי ונושם דיגיטל.
משנת 2004  ועד 2008  כסמנכ"ל מכירות באתר nrg  מעריב.
בשנת 2008 ממקימי האתר החרדי הראשון בחדרי חרדים – bhol.co.il
סמנכ"ל שיווק ומכירות 'בחדרי חרדים' בין השנים 2008 ל 2017.
במסגרת תפקידי טיפלתי במאות לקוחות שפרסמו באתר.
מ 2017 – בעלים ומנכ"ל של משרד הפרסום החרדי – "דיגיטל חרדי".

אז איך בחור סופר חילוני עוסק בשיווק ללקוחות דתיים וחרדים? וואלה, זו שאלה שאני שומע מלא, בעצם, בכל פעם שאני נכנס לפגישה הראשונה למול לקוח חדש. מה זה מלא? כמעט כל יום. אתה? מגזר חרדי/דתי? מה הקשר? חברים שלי יודעים שאני אדם שאוהב את החיים הטובים, ים, קפה טוב, בילויים, שיחה טובה עם חברים, זה אני.

אז מה קשור?
אז שיווק זה הבייבי שלי כבר שנים, אני אוהב את המפגש עם אנשים חדשים ואני אוהב לעשות חיבורים בין אנשים טובים. ככה הבנתי ששיווק זה בדיוק המקום בשבילי. שיווק דיגיטלי ליתר דיוק, כי בכל זאת זה העולם שלנו.

בתחילת הדרך עסקתי בשיווק מיינסטרים, מהעולם שלי, אבל אז, כמו תמיד, קרה החיבור הקוסמי הזה ששלח אותי לעולם הדתי – חרדי. באחת החברות בהן ניהלתי את תחום השיווק והמכירות פגשתי את הקהל הדתי/חרדי והתאהבתי. כמו בכל סיפור אהבה זה התחיל בחשש קל ובהיכרות בסיסית  והרבה שאלות של איך אני , החילוני הכי הכי, הגעתי לעבודה למול המגזר. כל הבדיקות שעשיתי לפני, הראו לי כי יש יותר מ-2.5 מיליון חרדים ודתיים  בארץ ויותר מכפול בעולם ואף אחד לא מדבר איתם און ליין .. וזה היה הטריגר לצאת לנישה מעניינת – שיווק און ליין למגזר.

אבל היום אני גאה להגיד שמדובר במערכת יחסים ארוכה וטובה. כבר 15 שנים אנחנו יחד, הקהל הדתי/חרדי ואני. מאות קמפיינים, שיתופי פעולה וייעוץ לחברות מהמגזר הכללי שרצו להגיע לקהל יעד חדש, ועד אז לא ידעו איך להגיע אליו ואיך מדברים איתו. מדובר בשיווק בכל הנושאים האפשריים: בריאות, נדל"ן רכב, אופנה, ביטוח, מזון, פיננסים, תיירות You name it.

אז מה הקושי של חברה חילונית בשיווק למגזר הדתי לאומי-חרדי שאלתם?
בעיקר חוסר ידע, חוסר הבנה, יחסים מרוחקים, סטיגמות וכו'.. וכאן בדיוק אני נכנס. מדובר על שתי שפות שונות שצריך לתרגם. אולי אני בכלל סוג של מתווך בין מגזרים. אני מתרגם את הצרכים, הרצונות והמנטליות לשיווק משמעותי שמחבר את המוצר ללקוח, זו המומחיות שלי.

בחיבור שלי לאנשים אני דואג להכיר אותם כמו שצריך וכך דאגתי להכיר את הקהל שלי כמו שצריך.
מערכת יחסים ארוכה, אמרנו.

הלקוחות שלנו

בואו נדבר!