המשרד עוסק בשני נושאים עיקריים:
בשנת 2013 הקמנו לראשונה באתר 'בחדרי חרדים' את ערוץ הנשים הראשון בדיגיטל החרדי (לובי נשי). עם התפתחות השיווק הדיגיטלי, התפתחו קהילות הנשים ועמודי האינסטגרם של המשפיעניות גם במגזר הדתי/חרדי.
הנישה התפתחה במהלך השנים דרך קהילות בפייסבוק ועד לקהילות שהתפתחו באינסטגרם וסטטוסים בוואטסאפ- פונקציה שמשאירה את אלו המעדיפים שלא להתחבר לרשתות החברתיות – מחוברים לתוכן.
העבודה עם המשפיענים מראה תוצאות מעולות עם לא מעט חברות איתן אנחנו עובדים.
המשפיעניות הן הדרך שלנו להגיע למאות אלפי נשים שאינן חשופות לטלויזיה, עיתונות כללית ואתרי מכירות וחדשות כלליים.
במקביל, אנחנו עובדים גם עם משפיעני רשת בקמפיינים המתאימים לכך.
מובילות דעה במגזר משדרות את המסרים השיווקים שלכם תוך שימת לב לקריאייטיב החרדי והנגשה מדויקת במסגרת הכללים המקובלים במגזר ככל וההקפדה יותר מדויקת – קהל היעד גדל והוא מדויק למוצר שלכם.
השיתוף בחוויה באופו אותנטי וכנה תוך התנסות ממשית מהווה כוח השפעה אדיר על קהל היעד שלך- יחסים של אמון ומיתוג מדויק
עלויות שתופי פעולה הן לא גבוהות. לעומת זאת, הן נישתיות ומדויקות ברמת החשיפה- יחסי המרה גבוהים מחשיפה – לרכישה
חשיפה למותג דרך משפיענים יוצרת גשר בין תוכן אותנטי – לשיווקי שמעלה משמעותית את הקשר של הלקוחות הפוטנציאליים לחברה ולמוצר המשווק וכמובן מאפשרת יחסי המרה טובים יותר!
פעולת הפצה בקהילות ווצאפ , פייסבוק ואינסטגרם
פעילות שיווקית עם דמויות ציבוריות מגזריות
פעילות שיווקית עם משפיענים בעלי 10,000 עוקבים/ות ומעלה
כתיבת תוכן - כתבות שיווקיות
ימי צילומים ממוקדים בשילוב שגרירים
קרייאטיב לעיתונות פרינט ודיגיטל נישתית
בונים תוכנית המשקפת תקציב, לוחות זמנים, התאמת משפיענים ממוקדת, תסריטי שיווק וכדו׳
הפקה של תכנים מותאמים לפי האסטרטגיה
הפקה של פוסטים וסטטוסים בכל אמצעי הדיגיטל לפי צורך
אפיון צרכי הלקוח לכמות חשיפות / סגירות והתאמה מדויקת של משפיענים לפי קטגורייה שיווקית מותאמת
בקרה מלאה מרגע ראשון ועד לסיום הפרויקט – העברת כלל הנתונים והחומרים ללקוח, הוצאת דוחות בקרה מידי יום
דיווח חשיפות מדויק ובחינת יחסי המרה, בחינת הצלחות וכשלים ולמידה להבא